لیزر لیپولیز آری یا نه

به این مطلب امتیاز دهید.

۱.
لیزر چگونه عمل می کند؟
ابتدا باید سوراخ کوچکی روی موضع ایجاد کرد که از طریق آن فیبر نوری وارد می شود در اثر تابش لیزر به چربی ها، سلول ها تخریب می شوند و چربی تبدیل به حالت نیم مایع می شود که می توان آن را تخلیه کرد و یا اجازه داد این چربیها تخریب شده و توسط لنفائیک بدن جذب گردد.
۲.
این کار در کجا انجام می شود؟
این کار حتما باید در اطاق عمل مجهز انجام شود و حتما باید توسط جراح ، صورت گیرد.
۳.
مدت کار چقدر است؟
این بستگی به وسعت مناطقی که قرار است کار شود، دارد . معمولا بهتر است وسعت زیاد در یک جلسه کار نشود و میزان متعارف حدود ۱-۳ ساعت می باشد.
۴.
شیوه عمل به چه شکل است؟
ابتدا سطح مورد نظر با محلول مخصوصی تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و بی هیچ وجه نباید از بی هوشی استفاده شود . سپس سوراخهای کوچکی حتی المکان در محل های مخفی موضع مورد نظر ایجاد می شود و فیبر نوری از طریق این سوراخ ها وارد بافتهای چربی می شود و انرژی معینی به حسب هر موضع تابانده می شود بعد از آن چربی لایه سطحی به هیچ وجه دستکاری نمی شود ولی در صورت وجود چربی در لایه عمیقی باید چربی های مایه شده تخلیه شوند.
۵.
بعد از لیزر چه می شود؟
مدت چند ساعت تا حداکثر یک شب بستری در کلینیک نیاز می باشد. فرد بلافاصله راه می رود و مایعات می خورد ولی باید مدتی در کلینیک تحت نظر باشد و مایعات کافی دریافت کند. پوشیدن گن ضروری است و خروج خونابه از محل سوراخ ها طبیعی می باشد که ۱-۲ روز طول می کشد
بروز تورم – کبودی و خروج خونابه کاملا طبیعی می باشد.
۶.
درد به چه میزان است؟
در حین عمل هیچ دردی وجو ندارد ولی با از بین رفتن اثر بی حسی دردی مشابه کوفتگی در مناطق کار شده وجود دارد.
۷.
چه موقع می شود به کار برگشت؟
بسته به وسعت مناطق کار شده در بدن متفاوت است و از یک روز تا ۵ روز نیاز به لازم است.
۸.
عوارض چیست؟
لیزر لیپولیز یک روش بسیار امن می باشد و دارای تائیدیه
FDA
آمریکا می باشد ولی حتما باید توسط جراح ماهر انجام شود وجود کبودی و تورم جزو اتفاقات طبیعی می باشد که خود به خود رفع می شود ولی کلا عوارض آن از لیپوساکشن معمولی بسیار کمتر است و سطح صاف و یکدست حاصل می شود.
۹.
مزایای لیزر لیپولیز به لیپوساکشن معمولی؟
در این روش به علت استفاده از لیزر ۳ مزیت عمده حاصل می گردد :
۹.۱.
در لایه سطحی فقط از فیبر بسیار باریک لیزر استفاده می شود و دیگر اصلا نیازی به لیپوساکشن در لایه سطحی نمی باشد که این موضوع باعث میشود سطح پوست همواره  یکدست بوده بر خلاف لیپوساکشن ناهمواری نداشته باشد.
۹.۲.
تاباندن لیزر باعث جمع شدن پوست می شود.
۹.۳.
تاباندن لیزر باعث مایع شدن و نرم شدن چربی ها می شود که تخلیه چربی در لایه عمقی را بسیار آسان کرده و بدون آسیب زدن به عروق می باشد.
۱۰.
نتیجه نهایی چه موقع مشخص می شود؟
تقریبا در همان روزها و هفته اول نتایج ابتدایی کاملا مشخص است و بوضوح از حجم چربی موضعی کاسته می شود ولی نتیجه نهایی نیاز به ۳ -۱۲ هفته زمان دارد حتی گاهی تا مدت ۹ ماه از عمل همچنان کم شدن حجم تورم باعث کوچک تر شدن حجم چربی می شود گاهی برای کسب نتایج مطلوب به بیش از یک جلسه نیاز است.
۱۱.
افراد ایده آل و مناسب برای این کار چه کسانی هستند؟
ایده آل ترین افراد کسانی هستند که فقط چاقی موضعی دارند ولی افرادی که چاقی منتشر در تمام بدن دارند میتوانند قسمتهای مختلف بدن را در طی ۲ تا ۳ جلسه تقسیم کرده و همه مناطق را انجام دهند
ایده آل
ترین افراد کسانی هستند که فقط چاقی موضعی دارند ولی افرادی که چاقی منتشر در تمام
بدن دارند میتوانند قسمتهای مختلف بدن را در طی ۲ تا ۳ جلسه تقسیم کرده و همه مناطق
را انجام دهند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا