برترین دستگاه های لاغری در درمان چاقی موضعی

به این مطلب امتیاز دهید.

عوارض جانبی
ویژگی منحصربه فرد
مکانیسم عمل
دستگاه لاغری
 
 
 
 
عارضه خاصی ندارد.
 
 
غیر تهاجمی بودن، برگشت ناپذیری، استفاده از تکنولوژی سرمایشی
FDAمورد تاییدسازمان
مورد تاییدسازمان
کرایو لیپولیزر یک شاهکار بی نظیر در زمینه لاغری در علم پزشکی است که به طور خارق العاده ای سلول های چربی را در منطقه تحت حذف می کند. آنچه کرایولیپولیزر را از دیگر روش های لاغری متمایز می سازد استفاده از تکنولوژی سرمایشی برای کاهش سایز چربی، حذف سلول های چربی تنها در یک جلسه، برگشت ناپذیریو در عین حال غیر تهاجمی بودن آن است.
۱.کرایو لیپولیزر
(موجود در کلینیک ایده آل)
مختصری تورم، درد
FDA مورد تایید
مورد تایید
مورد تایید
بهره گیری از امواج لیزر برای شکستن سلولیت ها و دفع آنها از بدن
نوعی جراحی محسوب می شود که فقط در یک جلسه باعث رفع چاقی های موضعی می شود. به این صورت که در این روش پس از بی حسی سوراخ کوچکی در سطح ایجاد می شود و از طریق یک کانولا به قطر یک تا ۲ میلی متر یک فیبر نوری باریک وارد پوست می شود. تابش لیزر به سلول های چربی سبب پاره شدن غشای سلولی و پس از آن آزاد شدن چربی مایع درون سلولی می شود که این مایع به راحتی با ساکشن و فشار کم خارج می شود.
۲.لیزر لیپولیزر
عارضه خاصی گزارش نشده، مختصری کبودی و درد
روشی سودمند برای خرد کردن چربی ها به عنوان یک روش کمکی در کنار سایر روش ها
این دستگاه با کمک مکش بافتی و فشار مکانیکی مشخص به بافت چربی موجب خرد شدن سلول های چربی می شود. این روش تا حدودی می تواند بافت سلولیت را کاهش دهد. با وجود اینکه این روش، روش موثری است ولی به تنهایی قدرت لازم برای جلب رضایت بیمار و پزشک را ندارد و با وجود اینکه عارضه خاصی ندارد در کنار سایر روش ها به عنوان روش مکمل به کار می رود.
۳.دستگاه ال پی جی
( موجود در کلینیک ایده ال)
عارضه خاصی گزارش نشده، مختصری کبودی و درد
بهره گیری از امواج اولتراسوند برای شکستن سلول های چربی و دفع آنها از بدن
این روش توسط امواج اولتراسوند انجام می شود. امواج اولتراسوند دارای سابقه قدیمی هستند که طی چند سال اخیر تغییرات بنیادی در آن ایجاد شده و توانسته با تکنولوژی کاربردی جدید با نام کاویتیشن پا به عرصه تکنولوژی لاغری موضعی بگذارد. کاویتیشن با ارسال امواج کم فشار و پرفشار به صورت متناوب به سمت بافت چربی، موجب تخریب جدار سلول های چربی شده و قطرات چربی را به درون بافت آزاد می کند.
۴. کاویتیشن
موجود درکلینیک ایده ال)
)
عارضه خاصی ندارد.
بهره گیری از امواج رادیویی برای شکستن سلول های چربی و افزایش متابولیسم و چربی سوزی
این دستگاه با ارسال امواج رادیویی با فرکانس و مشخص به سمت بافت چربی می رود که موجب افزایش جریان خون بافتی و افزایش فعالیت سلولی منطقه ای و به دنبال آن افزایش متابولیسم و افزایش چربی سوزی می شود. این دستگاه با وجود قدیمی بودن هنوز جایگاه خود را در لاغری و زیبایی حفظ کرده است.
. دستگاه آراف

( موجود در کلینیک ایده ال)
عارضه خاصی ندارد.
RFمانند دستگاه
مانند دستگاه
این تکنولوژی نیز مانند لیزر و آراف عمل می کند و موجب افزایش فعالیت سلولی و متابولیسم بافتی موضعی در محل ذخیره شدن چربی و افزایش جریان خون و افزایش فعالیت سیستم لنفاوی می شود که به کمک این سیستم ها، چربی ها به طور موضعی بیشتر متابولیزه شده و نیز مقداری به سایر نقاط دوردست حمل شده و توسط دیگر سلول های بدن می سوزد.
۶. لیزر دیود کم توان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا