تکمیل پروژه‌های حوزه بهداشت از اولویت‌های دولت سیزدهم است

به این مطلب امتیاز دهید.

به گزارش خبرنگار مهر، داود منظور در سفر به شهرستان اشکذر و بازدید از ۱۵۴ تخت‌خوابی این شهرستان گفت: دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های حوزه و را جزو اولویت‌های خود می‌داند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: در سراسر کشور ساخت و تکمیل ۴۰۰ بیمارستان را دولت سیزدهم در برنامه دارد که با تخصیص اعتبار لازم، امیدواریم تا پایان سال آینده تعداد قابل‌توجهی از این بیمارستان‌ها تکمیل و آماده خدمت‌رسانی به مردم شود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه امیدواریم با بهره‌برداری از این بیمارستان‌ها و انجام روش‌های درمانی جدید، شاهد کاهش بار بیماری و افزایش کیفیت مناطق مختلف کشور باشیم، تصریح کرد: پروژه‌های و درمان استان یزد نیز با پیشرفت خوب و قابل‌قبولی روبه‌رو بوده است که امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها استان یزد تبدیل به یکی از قطب‌های پزشکی کشور شود.

گفتنی است؛ بیمارستان ۱۵۴ تخت خوابی حضرت زینب (س) در سال ۹۷ و در متراژ ۱۲ هزار مترمربع آغاز که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

برای تکمیل این بیمارستان تاکنون بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و برای تکمیل آن به حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا