پرخوری و اراده ضعیف

به این مطلب امتیاز دهید.

برخی افراد بدون اینکه متوجه باشند، عادات غذایی بدی دارند و اراده ضعیف عامل اصلی پرخوری و در نتیجه اضافه شان است.عاداتی مانند نخوردن صبحانه، خوردن تنقلات هنگام تماشای تلویزیون و …؛ این عادات که کم اهمیت به نظر می رسند، می توانند عامل اصلی اضافه وزن در افراد شود.
۱. در ظروف کوچک غذا بخورید: بشقاب بزرگ شام خود را با ظرف سالاد عوض کنید.
۲. مراجعه به یخچال در نیمه های شب ممنوع:در صورتی که در نیمه های شب گرسنه شدید، ۱۰ دقیقه صبر کنید. اگر واقعا گرسنه بودید می توانید یک برش بخورید.
۳. خوردن های پر کالری بین وعده های غذایی ممنوع: به جای چیپس شور , شکلات , شیرینی و… از ‌میان وعده های سالم مانند میوه، ماست، بادام، هویج و … استفاده کنید.
۴. خوردن صبحانه: از خوردن صبحانه غافل نشوید. اگر وقت کافی برای خوردن صبحانه ندارید،‌ برش های میوه، غلات را جایگزین صبحانه کنید.
۵. خوردن هیجانی وتند غذا خوردن اشتباه است :‌ پس از یک روز آور کاری.برای آرام خوردن غذا، محتویات بشقاب خود را به بخش های کوچک تقسیم کنید و هر قسمت را با آرامش بخورید. خوب جویدن را فراموش نکنید. همچنین نوشیدن آب بین غذا، به کم کردن سرعت خوردن و زودتر سیر شدن کمک خواهد کرد.
۶. کمبود خواب برای خوب نیست:ساعت مشخصی را برای خوابیدن و بیدار شدن خود در نظر بگیرید. اتاق خواب خود را تاریک و راحت نگه دارید. حداقل یک ساعت قبل از خواب، تلویزیون تماشا نکنید وبازی های کامپیوتری انجام ندهید.
۷. خوردن تنقلات ممنوع: تنقلات  خاصیتی ندارند بلکه ضررهای باورنکردنی در پی خواهند داشت.رعایت اعتدال در مصرف مواد غذایی را فراموش نکنید و خوردن غذاهای چرب و شیرین را به حداقل برسانید.غذاهای حاوی چربی بالا وشکر زیاد بیشتر از کوکایین  اعتیاد آور هستند.
رعایت اعتدال در مصرف مواد غذایی را فراموش نکنید و خوردن غذاهای چرب و شیرین را کاهش دهید
مشاهده ی
آخرین مقالات در وب سایت جدید ایده آل به آدرس
www.clinic-ideal.ir

برای اطلاعات بیشتر در خصوص کرایولیپولیز
برای اطلاعات بیشتر در خصوص کرایولیپولیز
لیزرواژینال
(فمی
لیفت) -لیپوماتیک-بادی
جت-اولترازد

کویتیشن-شاک ویو _رادیوفرکانسی
کویتیشن-شاک ویو _رادیوفرکانسی

های استاندارد کاهش و افزایش وزن
۴۴۴۸۳۰۷۹
 
 *
 
 
 
۰۹۱۹۹۰۹۰۶۸۳

صفحه ایسنتاگرام ایده آل

صفحه ایسنتاگرام ایده آل
Clinic__ideal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا